Aktivity

A nebo B aneb Náhlá smrt

Prvních pár vteřin lekce je klíčových k nastavení atmosféry, k naladění na češtinu a k rozmluvení studentů. Proto je ideální právě do této fáze zařadit nějakou svižnou a zábavnou komunikační aktivitu.

Můžete zkusit vyzpovídat studenty, co si vyberou raději – bez rozmýšlení, bez hloubání, hned vypálit odpověď! Buď se můžete ptát studentů jednotlivě, nebo (pokud máte dost místa) je nechat rozdělit do táborů (např. vlevo tým káva a vpravo tým čaj). Můžete se takto o studentech dozvědět spoustu zajímavých informací!

Nechte je pak ve dvojicích či v menších skupinkách o jednom tématu diskutovat. Ať se navzájem doptají na doplňující otázky nebo ať vypráví zábavnou historku.

A jaké varianty dát na vybranou? Inspiraci najdete tady:

Nicméně pokud už své studenty dobře znáte a víte, že jsou zapáleni pro diskuzi a nevadí jim (a vám taky ne) zabrušovat do ostřejších témat, ze kterých pak nemusíte složitě vybrušovat, můžete zkusit peprnější varianty..

Rusko nebo Amerika?

Islám nebo křesťanství?

Ženy nebo muži?

Atraktivita nebo bohatství?

Umřít hned nebo žít navěky?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *